2013. február 14., csütörtök

ALLOY ENTERTAINMENT: CHARLIE BEWLEY INTERJÚ

Az Alloy Entertainment most Charlie Bewley-val készített interjút, aki Galen Vaughn-t, az Ötök egyikét kelti életre a sorozatban. Az alábbi interjúban Charlie sok mindent elárult karakteréről.

 Gratulálunk, hogy Te lettél Vaughn! A karakter úgy lett leírva, mint ’jóképű, erős és kegyetlen’. Milyen volt a meghallgatási procedúra a szereppel kapcsolatban? 
 Nem dolgoztam ezen sokat. Csak bementem, felmondtam a szöveget és magukra hagytam őket. Talán a magabiztosságom miatt kaptam meg, vagy csak hasonló a jellemem Vaughn-éhoz.

 Rajongója voltál a Vámpírnaplóknak még a szerep előtt? 
Addig nem néztem a sorozatot, amíg meg nem kaptam a szerepet – aztán megnéztem, mibe is csöppentem bele.

 Tudsz egy kevéske infót mondani arról, hogy mi hozza Vaughn-t Mystic Falls-ba? 
 Sajnos nem mondhatok. Követnetek kell az eseményeket.

 Az ész és báj csatájában ki nyerne: Klaus vagy Vaughn? És miért? 
Klaus nagyszerű! Ahogyan Joseph munkássága is és teljes mértékben megérdemelte a spin-off-ot. A britek csatájában már nem tudom, ki nyerné. Várjuk ki a jövőt, hátha ’összeütik az agancsukat’. Nagyon jó lenne szemtől szembe állni Joseph-fel.

Vaughn-nak eléggé komoly véleménye lesz a Delena kapcsolatról, amit majd látni fogunk. De mi a Te véleményed erről, az alapján, amit eddig láttál? Milyen szerelmi tanácsot tudnál ajánlani számukra?
 Az én kilátásaimat a kapcsolatokról nem nagyon szeretnétek hallani, de a TVD kontextusába átültetve ezt mondanám: Nem tudom elhinni, hogy a két fiú, akik testvérek, miért ugrálnak körbe egy lányt, akit elvileg mindketten szeretnek, ráadásul Elena szándékosan az egyikőjük ágyából a másik ágyába ugrik. A kötődés nem mentség erre.

 Milyen volt forgati Ian-nel, Joseph-hel és a stáb többi tagjával? Voltak szórakoztató jellegű színfalak mögötti pillanatok a forgatás alatt?
 Ian a ragasztó, ami egyben tart minket. Ő viszi a sorozatot a hátán. Elég ha csak a látványát veti be. Kedvelem őt – tele van energiával és sokat foglalkozik másokkal. A tévés munka számomra most egy új dolog, ezek a srácok pedig évek óta benne vannak a szakmában. Megtiszteltetésnek érzem, hogy én is beleadhatom az energiámat Mystic Falls sajátos világához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése