2013. április 13., szombat

25 DOLOG, AMIT NEM TUDTÁL IAN SOMERHALDERRŐL!

A Vámpírnaplók sztárja összeállított magáról egy listát olyan érdekességekkel, melyeket nem sokan tudnak róla.

Ki ne szeretne apró érdekességeket megtudni kedvenc sztárjairól? Ian Somerhalder rajongóinak most pedig megvan az a szerencséjük, hogy még nagyon kutatni sem kell a színész után, mert volt olyan jó fej, hogy saját maga állított össze egy kis listát olyan információkkal, melyeket nem sokan tudnak róla. Íme:

1. Három hónaposan voltam először Mardi Gras-n.
 2. Butch nevű barátom ismertette meg velem Nietzschét 16 évesen, és ezzel örökre megváltoztatta az életem.
 3. Ha nem színészkednék, tengerbiológus lennék.
 4. Macskámat a Lost forgatásán találtam.
 5. Kisállataim az enyémek, a családomé és a barátaimé - több van belőlük, mint amennyit meg tudnék számolni.
 6. Azt szeretem a közösségi médiában, hogy teljesen felrúgja a játékszabályokat.
 7. A tavalyi évben 83-szor repültem.
 8. Tudok írott betűvel írni a lábammal.
 9. Nagyon szeretnék eljutni a Marsra.
 10. Muszáj óránként ennem.
 11. Teljesen kivagyok a gyorskajától.
 12. Ami a legjobban hiányzik a szülővárosomból (Covington, Lousiana), a természet közelsége.
 13. Amikor besokallok és le akarok lépni, felakasztom az Airstream lakókocsim az Audi hybridemre és eltűnök valahol a vadon mélyében.
 14. Bárcsak tudnék festeni.
 15. A spagettiwesternek a kedvenc filmjeim.
 16. Az IS Alapítvány társalapítója voltam 2010-ben, ami azért jött létre, hogy támogassa és tanítsa a mai fiatalságot.
 17. Életem folyamán a nők voltak rám a legnagyobb hatással, miattuk vagyok az, aki.
 18. Szarvasgomba olajat teszek mindenre, amit eszek.
 19. Gumbo lenne az utolsó vacsorám (tradicionális dél-louisianai fogás).
 20. Keddenként nem eszem mandarint.
 21. Találkoztam Grumpy Cat-tel.
 22. Szeretném látni, ahogy fenntartható megoldásokkal véget vetnek az erdőirtásoknak.
 23. Szeretném, ha mindenki megérthetné, hogy a fenntarthatóság, az oktatás, az innováció és az együttérzés mind elengedhetetlenek bolygónkon való fejlődésünkhöz.
 24. Cap 'n' Crunch-csal szoktam bűnözni (egy fajta gabonapehely).
 25. Ezt a listát egy New York-i taxi hátuljában írom.

Forrás: neon.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése