2013. augusztus 22., csütörtök

OLDAL-VÁLTOZÁSOK!

Nem tudom hányan láttátok már, de létrehoztam nektek 3 újítást is az oldalon. Az első elég feltűnő: a fejléc. Remélem mindenkinek tetszik,egyelőre nem tudtam jobbat szerkeszteni, de idővel majd beletanulok és igyekszem,hogy ez is minél jobb legyen!
Ezen kívül kiraktam egy új menüpontot Videók névvel. Sok érdekességet találhattok ott is, illetve vannak videós ismertetők a szereplőkről és vicces/bakis felvételek a sorozatról. Kukkantsatok be, remélem nem fogjátok megbánni.
És utolsó változásként kiraktam egy modult, egy űrlapot. Ez arra fog szolgálni, hogyha esetleg kérdésetek van, amit nem szeretnétek leírni a chat-be, véleményt kérnétek/mondatátok a sorozattal kapcsolatban, vagy egyszerűen szeretnétek kibeszélni a legújabb részeket itt megtehetitek. Természetesen teljesen névtelenül megy a dolog, én csak azt a nevet fogom látni amit ti megadtok, ez viszont bármi lehet! Szóval ilyen üzeneteket is nagyon szívesen várok!!!

Azt hiszem ennyi lett volna,köszönöm ha végigolvastátok és remélem minden tetszeni fog nektek!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése