2014. február 23., vasárnap

3.ÉVAD: SZINKRON!

Úgy látszik már hivatalos: február 27-én, pont aznap mikor a Vámpírnaplók visszatér a téli szünetről, elkezdik felvenni a 3.évad szinkronos változatát! A lehetséges csatornák a Cool és az RTL Klub, de egyelőre még nem tudni pontosan hol fogják leadni. A vetítésről, és minden másról, majd később is hozok bővebb infókat, ha lehet majd tudni bármi újat. Régóta vártak már erre a fanok, (szerintem) mindenki kíváncsi, hogy mit fognak kihozni szinkronosan az évadból, melyben ugye tudjuk, hogy nagy szerepet kap az Ősi család is. 


10 megjegyzés:

  1. coolon lesz. Else hiszem végre. DVDre várom már nagyon :3

    VálaszTörlés
  2. Igen azóta ki van írva.:) Én is nagyon várom már!^^ De szerintem a DVD-ig még van egy kis idő.:/

    VálaszTörlés
  3. Nem csak a cool-on hanem a Prizmatv-n is lesz ott 22:05 kor.

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok én most kezdtem el nézni ezt a sorozatot és nagyon tetszik :) szeretném megtudni ,hogy van-e már 3.évad szikronnal?,ha igen honnan tudnám letölteni vagy megszerezni? Köszönöm elöre is a segítséget !!!

    VálaszTörlés
  5. szia tvdgirl lehet már tudni hogy mikor lesz 6.évad itt az oldalon?

    VálaszTörlés
  6. Szia! A 6.évad valamikor 2014.októberében érkezik Amerikába. Az oldalon csak a külföldi megjelenés után lesz látható! De sajnos még sok idő van addig.:/

    VálaszTörlés
  7. Hello én már régóta tudom hogy mi a Vámpirnaplók de soha nem néztem mint sorozatot ,csak ha pont az ment megnéztem.De most 1 hete az elejét láttam na és rávettem magam hogy nézzem. 1 hétvége alatt megnéztem az első évadot és a második 1negyedét a következő héten (ma) be is fejeztem. Nekem nagyon tetszik. Szóval tvgirl akor azt mondod hogy a 3 évad még nem is volt szinkronosan magyarországon? Ès akor most lesz majd 2014ben? :)

    VálaszTörlés
  8. Szia! A 3.évadot már áprilisban elkezdték Magyarországon sugározni! Minden kedden megy 23:05-kor a Coolon. A most következő rész a 03x06 lesz! :)

    VálaszTörlés