2015. április 3., péntek

INTERJÚ JODI LYN O'KEEFE-VEL: AZ ESKÜVŐ ÉS A GYÓGYÍR!

TVLINE | A vendégszereplők ebben a sorozatban, főleg azok, akik Alaric-kal randiznak, általában rövid életűek. Mit éreztél, mikor a producerek elmondták neked mit terveznek Jo-val?
Minden alkalommal, amikor új forgatókönyvet kapok, előrelapozok a saját részeimhez, csakhogy megbizonyosodjak róla, még mindig élek. [Nevet.] Még mindig a pillanatra várok. Szóval kicsit jobban kezdtem reménykedni, mikor elmondták, milyen terveik vannak számára.

TVLINE | Ian Somerhalder nem rég azt mondta nekünk, hogy kételkedik benne, hogy Jo hagyná Alaric-nak, hogy Damon-t kérje fel tanújának. Egyetértesz vele? 
Tudjátok mit? Azt hiszem Jo, jelen helyzetben, bele menne mindenbe. Megjárta a poklot idén, szóval Alaric azt választhat tanúnak, akit csak akar.

TVLINE | Szóval Jo rendben van Damon-nel? Tudjuk hogy megvolt a maguk hullámvölgye - többnyire lent. 
Úgy gondolom igen, rendben van vele. Még mindig kicsit óvatos vele, ami szerintem okos, de azt hiszem talán megtalálják majd a közös hangot. [Nevet,]

TVLINE | Gondolom, Jo Elena-t fogja megkérni, hogy legyen a koszorúslánya, ugye?
Nem gondolod? Úgy értem, én magam is gondoltam már rá, de nem olvastam még az esküvői jelenet forgatókönyvét.

TVLINE | Ha már szóba jött Elena, hamarosan rá fog jönni, hogy Jo terhes, és ez arra készteti majd, hogy elgondolkozzon a jövőjén. Mit tudsz mondani erről?
Úgy gondolom, csak mint mindig, Jo most is nagyon segítőkész lesz Elena-val.Azt szeretné majd, hogy gondolja át alaposan, hogy mi a fontos neki, és bizonyosodjon meg róla, hogy minden döntését erre alapozza. Jo mindig is, és ezután is támogatni fogja őt, akármilyen döntést is hoz. Azt hiszem, tényleg imádja Elena-t, és csak azt akarja, hogy a lány számíthasson rá.

TVLINE | Szerinted Elena-nak kellene megkapnia a gyógyírt, most, hogy újra játékban van?
Ez egy nagyon jó kérdés, ugyanis eddig még nem is gondolkoztam rajta. Kíváncsi vagyok, mi lesz neki fontosabb; az élete, ami most van, az-e amit igazán akar, vagy szeretné visszakapni a korábbi életét, az összes többi lehetőségével együtt. Ez trükkös.

TVLINE | Visszatérve Jo-hoz és Alaric-hoz, szerinted milyenek lesznek szülőként?
Szerintem fantasztikusak lesznek, nagyon odaadóak. Ez mindkettőjüknek egy új élmény lesz, egyrészt Alaric-nak, aki nem gondolta volna, hogy valaha is átélhet ilyet, másrészt Jo-nak aki sose gondolt a lehetőségre. Hatalmas meglepetésként éri, de a jó értelemben, úgyhogy érdekes lesz. Hogyan nevelj fel egy kisbabát ha vámpírok vesznek körül?

TVLINE | Legalább lesz egy pár igazán erős bébiszittered! 
Igen! Bébiszitterek, akiknek nincs szükségük alvásra, szóval ez jó. [Nevet.] Éjszaki műszakos bébiszitterek!

TVLINE | Ez lehet, hogy egy felesleges kérdés, de számíthatunk esetleg arra, hogy Kai felbukkan az esküvőn?
Jo még mindig tart a bátyjától, jogosan. Úgy értem, lemészárolta az egész családját, mikor még gyerekek voltak, úgyhogy nem tudom mennyire lehet hinni a változásában, még Luke befolyásával sem.


(Saját fordítás, ha viszed, kérlek írj forrást!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése