2015. április 19., vasárnap

ÚJ INTERJÚ SOROZAT AZ OLDALON!

Már régen gondolkozok rajta, mivel tudnám még jobban újítani a lapot, és úgy tűnik most találtam is egy lehetséges érdekességet. Több hosszú interjút raktam már ki korábban (6 lehetséges mód Elena távozására, Jodi Lyn O'Keefe, Katherine, stb.) amik nem feltétlenül a valódi tényeket tükrözték, inkább spoilereken alapultak, vagy egyszerűen találgatásokból állt. Egy régebbi, nyári bejegyzés például Katherine egyfajta megemlékezése volt. Egyszóval ezek az "interjúk" leginkább érdekességekről szólnának. 2-3 hetente jelennének meg a hosszuk miatt, hisz a suli mellett nekem sincs minden nap időm órákig fordítani és szerkeszteni, de mindig szombat vagy vasárnap körül tenném ki őket. Már össze is gyűjtöttem pár lehetséges cikket, amik egy része Elena távozásával, illetve Nina-val kapcsolatosak, de persze a jövőben minden szereplőre sor kerül majd. Segítségül össze is gyűjtöttem nektek pár hasonló cikket. Akinek tetszik az ötlet megkérném, hogy szavazzon oldalt, hogy lássam ki az akit érdekelne, de persze az is nyugodtan szavazhat nemmel, aki szerint felesleges egy ilyen rovat. Előre is köszönöm mindenkinek!

A cikkek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése